Dijaki 2. m so na strokovni ekskurziji obiskali Maribor in najprej Ekonomsko-poslovno fakulteto. Na njej so se udeležili študentske konference Marketinški semafor, kjer so poslušali predavanja direktorice raziskovalnega inštituta Mediana Janje Božič Marolt in vodje digitalnih marketinških storitev v podjetju Spar Slovenija Aleša Popiča. Pri prvem predavanju so dijaki spoznali trende in razbijali mite o spremljanju medijev ter uporabi umetne inteligence, pri drugem pa spoznali primere dobre prakse oglaševanja z uporabo umetne inteligence. Po premoru v centru mesta so se odpravili na Regionalni RTV center Maribor pod Pekrsko gorco, kjer so pod vodstvom odgovornega urednika TV Maribor Tomaža Karata spoznali razliko med javnimi in zasebnimi mediji, si ogledali studio televizije. Glasbeni Studio 22 je razkazal tonski mojster Darko Kukovič. Novinarka Vesna Martinec je dijakom predstavila Radio Maribor, novinar/voditelj Aleš Jenuš pa je predstavil še Radio Si, ki je namenjen tuji javnosti.