Dijaki naše šole so v sredo, 16. oktobra 2024, izvedli že šesti koncert na terasi, prireditev, ki napolni šolsko teraso z mladimi gimnazijskimi glasbeniki in publiko, ki jo sestavljajo tako vodstvo šole, profesorji, starši kot tudi sošolci nastopajočih in drugi obiskovalci. Za takšen obisk smo dijaki zelo hvaležni, saj s tem uresničujemo naše želje ob vpisu na šolo, da bi delovali vzajemno ter s pomočjo profesorjev sooblikovali šolski prostor kot prostor sodelovanja, vzpodbujanja in medsebojnega spoštovanja.
Ob tokratnem koncertu je sodelovalo kar 11 zasedb, ki so s svojimi talenti in ustvarjalnostjo posegli po različnih žanrih in obdobjih ustvarjanja, od zlatih popularnih osemdesetih, do preloma tisočletja in sedanje, novejše glasbe. Hierarhija potreb po Maslowu ravno lastno ustvarjalnost umešča na vrh svoje piramide, ko dijaki sproščeno, brez predsodkov tudi preko umetnosti in glasbe izražamo svoj jaz, svoj notranji umetniško izrazni potencial, vse to pa sprejemamo tudi pri svojih sovrstnikih, sošolcih in prijateljih. Veseli smo, da na tej šoli med poglavitne vrednote spadajo ravno take, ki nam bodo še kako prišle prav tudi ob nadaljevanju izobraževanj v času študija in v dobi odraslosti ter služb oz. karier.
V programu koncerta so se sodelovanje, spoštovanje in odprto sprejemanje umetnosti zrcalili skozi sedem duetov, saj gre za zasedbe, ki so zelo razširjene na naši šoli, tudi zaradi lažjega načrtovanja vaj in skupnih umetniških ciljev, ki jih je lažje udejanjiti v majhnih zasedbah, a zato nič manj kvalitetnih. Poleg duetov sta se predstavila dva odlična solista prvih letnikov, koncert pa sta zaključili večji zasedbi, Elektrošok in Sandy Sandals, ki s svojo glasbeno kilometrino nastopata na različnih dogodkih tudi izven šolskih prostorov. Omenjeni zasedbi sta sestavljeni vsaka iz petih članov, naših velikih vzornikov, saj živimo v časih, ko je prilagajanje in sodelovanje na izjemni preizkušnji, sploh pri nas, mladih. »Bendi«, ki funkcionirajo na temelju prilagajanja in odrekanja, kar zagotovo sodi k načrtovanju vaj in izboru programa, so res lahko marsikomu vzor, naši šoli pa v velik ponos, saj ne gre samo za izjemno kvalitetno izvedbo glasbe, ampak tudi za kvalitetne medvrstniške odnose.
Dijaki se že veselimo naslednjih nastopov, z zavedanjem, da v samem procesu nastajanja in končnih glasbenih izdelkih ni vključena le glasba, ampak tudi orkester čustev, odrekanj in prilagajanj, od katerih je odvisen razvoj vsakega posameznika in skupnosti, katere del je ravno tak posameznik. Vse to postane življenjsko polje čudovitih in ljubeznivih pridelkov vrednot in človeških odnosov, ki pridno rastejo tudi v prostorih naše šole.