fbpx

Kdo je dober vzgojitelj? Dijaki so enoglasno odgovorili: nekdo, ki ima srce za otroke, svoje delo rad opravlja in ima ustrezna znanja za ta poklic. Med pomembna ustrezna znanja sodijo tudi znanja s področja razvojne psihologije in pedagogike. Prav zato je bilo za dijake, ki odhajajo na učno mobilnost v Leeds, izvedena priprava s tega področja. Profesorji so z dijaki najprej pregledali razvoj predšolskih otrok, vlogo vzgojitelja ob tem in načine spodbujanja otrok pri razvoju in rasti. Dijaki so se skladno z vodilno temo projekta naučili tudi nekaj znakov iz znakovnega jezika za dojenčke in malčke (Baby Signs) s katerim se bodo srečali v angleških vrtcih. Skratka, dijaki 4. letnika so znanje iz razvoja otroka in pedagogike nekoliko ponovili, dijaki 2. in 3. letnika pa pridobili. Zagotovo jim bodo znanja iz tega področja pomagala razumeti zasnovo pedagoškega procesa v angleških vrtcih in jih opolnomočila za aktiven pristop k predšolskim otrokom. Naknadno so dijaki, pod vodstvom prof. Barbare Špilak, osvojili eno vodeno dejavnost s področja glasbe in družbe, ki jo bodo lahko izvedli v tamkajšnjih vrtcih.

Na sestanek so bili povabljeni tudi starši dijakov, ki so vključeni v Erasmus+ projekt. Starši so bili pred odhodom svojih otrok seznanjeni s ključnimi informacijami glede bivanja v Leedsu. Predstavljen jim je bil način potovanja, posebnosti glede prtljage in osebne opreme, način nastanitve v Leedsu in prehrane, posredovani pa so jim bili tudi kontaktni podatki spremljevalk. Dijaki odhod v Leeds nestrpno pričakujejo, njihovi starši pa bodo verjetno po sestanku nekoliko bolj sproščeni ob ločitvi od svojih otrok.

logoGFML mail  erasmus comenius