Novice

Dijaki 2. v so spoznavali dejstva o pomembnosti zdrave prehrane in zajtrka. Ponovili so osnovne smernice o zdravi prehrani, poleg klasične piramide so spoznali še novo prehrambno piramido, ki se začne z vodo in gibanjem. Najprej so poslušali predavanje profesorice Vesni Vrhovski pri predmetu naravoslovje za otroke. Sledilo je utrjevanje znanja s pomočjo kviza. Drugi cilj dela je bil, da razumejo pomen zajtrka, saj so odkrili pozitivne učinke pri zdravju, če ga zaužijemo 45-krat na teden. Z njim zjutraj zagotovimo dovolj energije za učinkovito delo, igro in razmišljanje, sočasno pa se izognemo pomanjkanju določenih hranilnih snovi, potrebnih za zdravo rast in razvoj,
Za uspešno delo v šoli je zelo pomembno, da zajtrkujemo še pred 1. šolsko uro. Raziskovalci so ugotovili, da imajo dijaki, ki zajtrkujejo, boljšo pozornost, spomin, reakcijski čas, skratka boljše zmožnosti kot vrstniki, ki ne zajtrkujejo. Opuščanje zajtrka se povezuje z večjo možnostjo razvoja debelosti, zato je zmotno prepričanje, da zajtrk prinaša dodatne kalorije, zaradi katerih bi se zredili. Vsi učinki pa so seveda odvisni od količine in vrste živil, ki jih zaužijemo.
Poleg pozitivnih lastnosti zajtrka so dijaki prepoznavali razlike med pripravo zajtrka nekoč in danes, ugotavljali so tudi, ali vrstniki zajtrkujejo, preden gredo v šolo ali ne. Naš cilj je bil namreč doseči, da ima vsak dijak vsaj en zajtrk med tednom.
V praktičnem delu so v delavnicah pripravili tradicionalni slovenski zajtrk in druge jedilnike, ki so jih dijaki izdelali sami. Pri svojem delu so morali poiskati recepte za pripravo zdravega zajtrka, usvojiti spretnost priprave in postrežbe hrane, pri pripravi hrane so morali organizirati svoje delo po načelih higienskega minimuma in navsezadnje so usvojili primerno obnašanje pri jedi ter uživali pri tem.

Več o dogajanju pa povedo fotografije.

Zadnje novice

VEČ NOVIC PRIDRŽITE "SHIFT" ZA VSE PRIKAŽI VSE

Aktualne video vsebine

Nove fotografije

Radijske oddaje

Zadnje publikacije