fbpx

Novice

Pravi poklic za razvoj regije - Right Profession II je projekt, v katerem naj bi mladi in strokovni delavci na šolah spoznali poklice, ki so v regiji perspektivni in s strani delodajalcev zaželeni. Tako posredno poskrbi za to, da bi se mladi odločali za poklice, ki so pri nas zaposljivi. Podjetja pa dobijo možnost, da zaposlijo mlade s poklici, ki jih potrebujejo.
V okviru projekta smo iz podjetja SUN iz Gornje Radgone in Pomurske gospodarske zbornice v mesecu oktobru na šoli prejeli podjetniške izzive. Slednje so zastavili v dveh pomurskih podjetjih, in sicer Sava TURIZEM, d. d., in Panvita, d. d.
 
Teme izzivov so bile zelo zanimive, zato smo se s štirimi skupinami iz naše šole lotili njihovega raziskovanja za omenjena podjetja.
Izzivi so bili :
- Terme že dolgo niso več le za starejše ljubitelje tople vode in ljubitelje miru (avtorice Polona Kiralj, Nicole Kociper, Emilija Seckar in Kaja Zver; dijakinje obiskujejo 2. letnik programa predšolska vzgoja);
- Analiza trga in sprejemljiva cena ekoloških živil (avtorji Maruša Hajdinjak, Goran Jocić in Eva Pešti; dijaki obiskujejo 2. letnik gimnazijskega programa, izbirni predmet ITS - naravoslovje);
- Ekološko in konvencionalno pridelana koruza in pšenica (avtorice Lejla Denša, Lana Kocuvan, Zarja Kozar in Maja Vrečič Tivadar; dijakinje 2. letnika gimnazijskega programa, izbirni predmet ITS - naravoslovje);
- Kako potrošniku približati ekološko zelenjavo (avtorji Timotej Pukšič, Jakob Sraka, Maj Voršič in Daša Žuman; dijaki 2. letnika gimnazijskega programa, izbirni predmet ITS - naravoslovje).
Njihovi mentorici sta bili mag. Nina Žuman in Mateja Godec.
 
Pri raziskovanju izzivov so sodelovale še Dvojezična srednja šola Lendava in Biotehniška šola Rakičan. Ker je bilo raziskovanje tekmovalne narave, se je na koncu vseh šest ekip pomerilo pred komisijo, ki so jo sestavljali predstavniki omenjenih podjetij: direktor podjetja SUN, direktor gospodarske zbornice Murska Sobota, predstavnica pomurskega tehnološkega parka in še drugi ocenjevalci. Med vsemi skupinami je bila izbrana skupina, ki je najboljše raziskala izziv in za podjetje pripravila najboljšo seminarsko nalogo z aktualnimi rešitvami.
Zmagala je skupina naše gimnazije, in sicer z izzivom Kako potrošniku približati ekološko zelenjavo. Dijaki zmagovalne skupine so najbolj prepričali s sloganom PAZI, KAJ DAŠ VASE, IN NE TOLIKO, KAJ DAŠ NASE!
Zmagovalna ekipa se bo v aprilu pomerila še z ekipo z Madžarske, kjer so raziskovali podobne izzive.


Čestitamo!

foto gfm media

Zadnje novice

VEČ NOVIC PRIDRŽITE "SHIFT" ZA VSE PRIKAŽI VSE

Aktualne video vsebine

Nove fotografije

Avdio vsebine